خدمات تعمیر ونگهداری شرکت بتا تهویه

chiller2
chiller1

بی شک یکی از مهمترین مسایل در انتخاب چیلر و سیستم های تهویه مطبوع مناسب ،بهره گیری از خدمات ۲۴ ساعته و راه اندازی چیلر یا دستگاه تهویه مطبوع در  سریع ترین زمان ممکن است.

با توجه به قیمت روز افزون کمپرسوهای سیستم های تبریدی و همچنین دیگر قطعات از قبیل اواپراتور dx یا شل اند تیوب یا کندانسور شل اند تیوب یا کندانسور هوایی چیلر یا کویل های مسی یا شیر آلات از قبیل شیر اکسپنشن (مکانیکی یا الکترونیکی) و شیر برقی (سلونویید ولو) یا شیر اطمینان، بال ولو یا شیر سرویس یا سایت گلاس وهمچنین تابلو برق چیلر که یکی از مهمترین مسایل در بخش تعمیر و نگهداری سیستم تهویه مطبوع راه اندازی plc ،برنامه نویسی تخصصی با توجه به شرایط استفاده از چیلر و پشتیبانی دقیق سیستم تهویه مطبوع برای رسیدن به پایین ترین میزان مصرف برق و بالاترین طول عمر ممکن می باشد.

همانطور که می دانید مصرف بالای برق کمپرسور های تبریدی دستگاهای چیلر و تهویه مطبوع یکی از دغدغه های کار فرمایان چه هنگام خرید چیلر برای اخذ پست برق یا عدم اخذ و همچنین میزان kva درخواستی از اداره برق که هزینه های زیادی را برای پروژه همراه دارد.

انتخاب کمپرسور های بیشتر برای مصرف برق کمتر در شرایط غیر پیک حرارتی و همچنین آبونمان برق در طول مدت زمان مصرف چیلر و سیستم تهویه مطیوع میباشد. لازم به ذکر است که خدمات تعمیر ونگهداری شرکت بتا تهویه در خصوص چیلر و سایر سیستم های تهویه مطبوع از قبیل هواساز ،ایر واشر، روف تاپ پکیج و داکت اسپیلت خدمات تخصصی و منحصر به فرد می باشد. که این خدمات شامل بخش تخصصی تعمیرات کمپرسور های اسکرو و پیستونی چیلر ها و همچنین بخش تخصصی خدمات plc و راه اندازی از قبیل شارژ گاز، تعویض فیلتر و تنظیم دستگاه چیلر در بهترین شرایط کارکرد می باشد.

همچنین خدمات شرکت بتا تهویه محدود به چیلر ها و سیستم های تهویه مطبوع این شرکت نمی باشد و در سراسر ایران تمام دارندگان دستگاه های چیلر و تهویه مطبوع و همچنین شرکت های همکار از قبیل شرکت های وارد کننده چیلر می توانند از خدمات تعمیر و نگهداری این شرکت در سریع ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت و کمترین هزینه با ایراد یابی دقیق دستگاه های چیلر و تهویه مطبوع بهره مند شوند.

خدمات منحصر به فرد تعمیر و نگهداری شرکت بتا تهویه بدین صورت میباشدکه برای دستگاهای تولید این شرکت که حتی زمان گارانتی آنها به اتمام رسیده باشد تقریبا با کمترین هزینه و در صورت امکان بدون هزینه و همچنین این خدمات تعمیر ونگهداری چیلر و تهویه مطبوع برای دستگاه های سایر شرکت ها، برای بازدید و ایراد یابی هیچ گونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و پس از بازدید کارشناس و بر آورد هزینه تعمیر و نگهداری در صورت رضایت کارفرمای محترم خدمات تعمیرات و نگهداری صورت خواهد گرفت.

تماس با ما