طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی

یکی از مهمترین دغدغه های کار فرمایان در زمینه تاسیسات مکانیکی هماهنگی بین طراح و مجری و همچنین تامین کنندگان اقلام تاسیساتی مورد نظر پروژه می باشد.

تجربیات این شرکت با توجه به اخذ پروژه های متعدد اداری و تجاری ومسکونی و صنعتی EPC در زمینه تاسیسات مکانیکی از اهمیت این هماهنگی برای شما بیان میکند.

در وهله اول مهمترین آیتم انتخاب بهترین سیستم تاسیسات مکانیکی که با توجه به اینکه پر هزینه ترین و مهمترین آیتم آن انتخاب سیستم تهویه مطبوع متناسب با توجه به شرایط مکانی و همچنین کاربری پروژه مورد نظر می باشد.

خدمات شرکت بتا تهویه در این زمینه از طراحی و تهیه دفترچه محاسبات تاسیسات مکانیکی که می تواند به صورت سه بعدی با نرم افزار رویت مپ برای هماهنگی بیشتر و همچنین پیش بینی محدودیت های معماری و انتخاب سیستم مورد نظر با کوتاهترین مسیر لوله کشی فاضلاب، لوله کشی آبرسانی، لوله کشی فن کویل و همچنین بر آورد دقیق از میزان متریال مصرفی تاسیسات مکانیکی و پیشنهاد بهترین گزینه برای استفاده است.

و همچنین طراحی سه بعدی موتورخانه در کمترین فضا و استفاده از بهترین فلو دیاگرام موتور خانه. و همچنین اجرای لوله کشی فاضلاب و آبرسانی و فن کویل و همچنین اجرای موتورخانه و راه اندازی پروژه می باشد.

اجرای تاسیسات مکانیکی توسط این شرکت به صورت آیتمی یا متر مربعی یا فهرست بهایی می باشد. پروژه های اداری تجاری و مسکونی لوکس  زیادی از اجرای تاسیسات مکانیکی این شرکت قابل بازدید می باشد.

برای مشتریانی که طراحی و اجرای تاسیسات مکانیکی پروژه آنها تا حد زیادی جلو رفته است این امکان وجود دارد که برای انتخاب چیلر و فن کویل و هواساز و سایر سیستم های تهویه مطبوع برآورد دقیق میزان بار مصرفی پروژه آنها در زمینه سرمایش و گرمایش بوسیله نرم افزار کریر (HAP) یا دیزاین بیلدر یا تریس به صورت رایگان صورت گرفته و بهترین گزینه مورد نظر از نظر ظرفیت و تعداد چیلر و فن کویل یا هواساز یا روفتاپ پکیج و دیگر سیستمها پیشنهاد شود.

تماس با ما